Incarcator laptop Acer original

       Saptamana trecuta am patit un necaz si anume m-a lasat incarcatorul la laptop, un batran laptop Acer care inca isi mai facea treaba bine, laptop pe care il port in fiecare zi dupa mine la servici.
      Bateria nu prea mai tine deci un incarcator functional era vital astfel ca am inceput sa caut pe diverse site-uri un incarcator original care sa nu se strice la prima utilizare. Pe internet am gasit diverse modele toate incarcatoare universale, dar eu vroiam ceva original si care sa nu se strice in timp. 
     Intre timp am aflat ca cei de la Acer nu mai produc incarcatoare originale pentru vechile serii astfel ca singura varianta ar fi fost sa gasesc ceva din vechi ramas pe stoc. 

                        Incarcatoare originale laptop Acer

      Intre timp pe piata si-a facut loc firma LiteOn care se lauda cum ca ar avea licenta de la Acer pentru producerea de incarcatoare originale. Nu bag mana in foc ca ar fi identice cu originalele dar totusi e ceva sa ai licenta Acer asa ca pe incarcatoarele produse de ei gasiti si sigla celor de la Acer. 
       Pe site-ul celor de la ABDComputers am gasit totodata si un model original produs de firma mama Acer  de 19V si 3.42 A, deci va recomand sa verificati la vechiul incarcator tensiunea si curentul iar daca se potrivesc e perfect deoarece acesta este unul original. Il gasiti in link-ul de AICI.
      Daca nu se potriveste ca parametrii va recomand sa va achizitionati  un LiteOn de AICI (Transportul prin curier gratuit). Am vazut ca pe site exista si seciunea baterii laptop unde pentru modelul Acer gasiti 44 de modele disponibile toate originale

                               Baterii laptop Acer originale
                           
      Am verificat si site-ul celor de la eMag sa vad  ce oferta au disponibila pe site, cert e ca acolo gasiti  mai multe modele bine toate fiind universale dar si preturile dupa parerea mea sunt mai mari asa ca recomandarea mea e sa alegeti prima varianta a celor de la ABdComputers.

                              Oferta eMag incarcatoare Acer 

     Sper ca v-am fost de ajutor cu aceste informatii, eu cel putin am cautat tot internetul pentru cele mai bune oferte de pe piata. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Oala sub presiune electrica Tefal CY505E30 One Pot, review & pareri

Aparat de aer conditionat Daewoo DSB-F1281ELH-VK Inverter performante tehnice

TELEVIZOR SAMSUNG 43TU7092, performante (review)