Jucarii, tricouri si alte figurine cu eroii seriei Star Wars

    Lansat de cateva zile, cel mai nou episod al seriei Star Wars se bucura de atentia a milioane de vizitatori in salile de cinema de pe tot mapamondul. 
     Ca mai toti fanii acestei serii pe langa faptul ca am fost zilele acestea sa vad filmul care dupa parerea mea e printre cele mai bune atat ca story dar si ca grafica mi-am achizitionat si figurinele cu personajele preferate, unele dintre ele le voi folosi pentru cadouri perfecte pentru Craciun.
     Am observat ca se face o promovare intensa a acestor produse atat prin supermarket-uri cat si alte magazine de sepcialitate iar daca esti si tu in cautarea unui astfel de cadou cele mai variate colectii de gadgeturi/tricouri si figurile le-am gasit pe site-ul celor de la eMag:
     Iti las mai jos cateva link-uri de unde te poti inspira chiar si tu:







      

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Oala sub presiune electrica Tefal CY505E30 One Pot, review & pareri

Aparat de aer conditionat Daewoo DSB-F1281ELH-VK Inverter performante tehnice

TELEVIZOR SAMSUNG 43TU7092, performante (review)