Husa de protectie Samsung Clear View Cover pret si disponibilitate culori

       Cand mi-am achizitionat noul Samsung Galaxy S6 Edge mi-am cumparat si o husa de protectie care in timp nu a rezista prea mult. La recomandarea unui prieten am trecut apoi la husa de protectie Samsung Clear View Cover care se pare ca si-a atins scopul mult visat si anume acela de a-mi proteja telefonul in mod eficient. 
       Materialul de calitate din care aceasta este construita face ca telefonul sa fie bine protejat indiferent daca iil tin pe masa la birou sau in buzunar atunci cand sunt in deplasare. Nu se zgarie absolut deloc pliandu-se perfect pe colturile rotunjite ale acestuia.
       Este subtire deci nu face sa para telefonul mult mai gost si nu cantareste foarte mult, aproximativ 47 de grame. Eu mi-am achizitionat varianta pe albastru dar aceasta este disponibila in alte trei versiuni:


 


                       Verifica pret actualizat




 



                       Verifica pret actualizat



 


                        Verifica pret actualizat


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Oala sub presiune electrica Tefal CY505E30 One Pot, review & pareri

Aparat de aer conditionat Daewoo DSB-F1281ELH-VK Inverter performante tehnice

TELEVIZOR SAMSUNG 43TU7092, performante (review)