Aragaz Star-Light FCF50WI pret si specificatii tehnice

       De curand m-am mutat la casa noua si desi mare parte a economiilor le-am investit in achizitionarea casei a trebuit sa ne luam si un aragaz pentru bucatarie. Desi stiam ca pe piata sunt destul de multe modele cu dotari complexe (grill, rotisor etc) am cautat un model cat mai simplu, ieftin care sa isi faca bine treaba pentru care a fost proietat si anume aceea de a gati. 
       Desi poate la inceput am fost un pic reticent am ales aragazul Star-Light FCF50WI iar acum nu regret deloc. E exact ce cautam, un dispozitiv clasic, nu ocupa nici foarte mult spatiu iar materialele din care este construit sunt unele de calitate. Nu il recomand celor pretentiosi fiind acesta neavand functii de gatire avansate totul fiind manual, nu are nici timmer sau functie iluminare cuptor.
       Plita este prevazuta cu 4 arzatoare de diferite dimensiuni, un arzator mare (3 kW), unul de dimensiune medie (1.78 kW) si alte doua mici (0.88 kW). Indeplineste si functiile de siguranta standard acesta fiind dotat cu functie de siguranta aragaz si cuptor care opreste alimentarea cu gaze in cazul in care apar avarii in reteaua de gaze sau scade presiunea sub limita normala.
       Imi place ca pot folosi aprinderea electrica atat pentru cuptor si aragaz, astfel am renuntat la clasicile chibrituri care murdareau de fiecare data email-ul de culoarea alb.
       Spatiul din cuptor este suficient de mare pentru a pregati o friptura la tava sau pentru a coace prajituri dar nu trebuie sa va asteptati la performante extraordinare, acesta fiind destul de rudimentar dar suficient de bun pentru a fi folosit ocazional. Alimentarea se face fie la reteaua de gaze sau la butelie.

Recomandare:

        Consider ca este un dispozitiv perfect pentru bucatarie disponibil la un pret foarte bun: Verifica oferta pret

        Deasemenea daca ai noroc, il poti achizitiona chiar mai ieftin, acesta avand zilele acestea un discount semnificativVerifica pret redus


                         

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Oala sub presiune electrica Tefal CY505E30 One Pot, review & pareri

Aparat de aer conditionat Daewoo DSB-F1281ELH-VK Inverter performante tehnice

TELEVIZOR SAMSUNG 43TU7092, performante (review)