Banda De Alergare Electrica Runner H 1.4 pret si specificatii tehnice

        Daca pana acum obisnuiam sa ies in parc la alergat in fiecare seara dupa munca, odata cu venirea sezonului rece a trebuit sa imi schimb acest obicei si astfel am fost nevoit sa aleg fie sa merg la o sala de fitness special amenajata sau sa renunt de tot. 
        Eu fiind o fire ambitioasa am zis ca va merge cu un polar mai gros sa ies si nici bine nu au trecut cateva zile ca am si racit. Binenteles ca m-am gandit apoi si la alte variante si am decis pana la urma sa achizitionez o banda de alergat, nu una foarte sofisticata, un model de buget care sa ma ajute in primul rand sa continui cu miscarea chiar si atunci cand vremea nu imi permite.
        Banda De Alergare Electrica Runner H 1.4 e perfecta ca dimensiune pentru apartament, se pliaza si nu ocupa foarte mult spatiu putand fi depozitata cu usurinta in casa. Intreg aparatul are o greutate de 25 Kg, o poti muta dintr-o camera in alta cu usurinta si suporta o greutate maxima a utilizatorului de pana la 90 Kg.
        In partea centrala este dotata si cu computer de bord care monitorizeaza urmatoarele valori: puls, viteza, timp, distanta, calorii si inclinatie. Manerele de sustinere sunt prevazute cu senzori de puls care monitorizeaza bataile inimii in timpul antrenamentului. Suprafata de lucru are dimensiunea de 100 x 33 cm.

        Cadrul este din otel iar motorul de 1 CP imprima acesteia o viteza de pana la 10 Km/h care poate fi reglata cu un pas de 0.1 Km.
       In momentul in care o vei primi acasa mare parte din aceasta este deja instalata, mai fiind nevoie de putina pricepere la instalarea computerului de bord pentru ca totul sa devina perfect functional.

Recomandare:

         Este alegerea perfecta daca va dorit un stil de viata sanatos alaturi de un dispozitiv modern si performant disponibil la un pret foarte bun: Verifica oferta pret

         Daca ai noroc zilele acestea o poti achizitiona la reducere de pret, aceasta avand un discount semnificativ: Verifica pret redus


                             

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Oala sub presiune electrica Tefal CY505E30 One Pot, review & pareri

Aparat de aer conditionat Daewoo DSB-F1281ELH-VK Inverter performante tehnice

TELEVIZOR SAMSUNG 43TU7092, performante (review)