Comanda Xiaomi Mi5 si Mi5 Pro in exclusivitate la Quickmobile

       Cele mai performante modele produse de catre cei de la Xiaomi varianta simpla dar si cea Pro sunt acum disponibile pentru comanda in exclusivitate prin intermediul celor de la Quickmobile.
       Cei de la Xiaomi detin monolpolul pietei chineze de ceva timp incoace si daca ne uitam si pe la noi vedem ca incep sa prinda din ce in ce mai bine si pe la romani, succesul fiind garantat de calitatea pieselor folosite, performantelor destul de bune, totul la un pret sub multe alte modele produse de branduri celebre. 
       Xiaomi este de departe cea mai buna "chinezarie" atat pe soft, hard sau calitatea constructiei. Am avut placerea de a testa cele doua modele intr-un showroom si pot spune ca sunt absolut impresionante ambele modele.
       Acesta este disponibil in doua versiune, versiunea simpla si cea Pro avand mici diferente pe parte hardware. 

Recomandare:

        Cea mai ieftina varianta o reprezinta Mi5 simplu de culoare argintie care daca nu ai ceva impotriva acestei culori este un best buy: Verifica oferta pret

        Deasemenea Mi 5 in varianta Pro vine cu un ecran mult mai mare dar si un design imbunatatit: Mi5 Pro pret actualizat

       
        

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Oala sub presiune electrica Tefal CY505E30 One Pot, review & pareri

Aparat de aer conditionat Daewoo DSB-F1281ELH-VK Inverter performante tehnice

TELEVIZOR SAMSUNG 43TU7092, performante (review)